Tidak ada arang batu yang menjadi intan tanpa melalui ujian dan dugaan. Hidup yang melalui kesukaran dan dugaan adalah untuk menjadikan kita lebih kuat dan lebih memahami orang lain. Cuma hati yang pernah dilapah yang boleh merasa besarnya erti kasih dan sayang sesama insan dan hanya hati yang pernah diduga sahaja yang mampu menghargai apa yang telah disuratkan oleh Illahi.

Friday, January 23, 2009

CERAMAH DAH SELESAI

Alhamdulillah...ceramah aku dh setel, hehe. so, lpas nie aku dh xyah nk pkir psal 2 lg... wpon xla ok sgt tp skurang2nyer aku dh boleh mnrik nfas lega. skang ni mase utk cuti lak, tp keje xleh nk lupe. bnyk bnde nk kene bt, asgment aku x sntuh lg. wpon blik cuti, aku bwak blik skali asgment aku...lgpon aku blik kl jer. xde la ssh sgt, leh aku wat keje smbil bercuti. x sbr nk jmpe kak ain n fmily. rndu sgt...wpon pkenalan x lame tp ikatan 2 mesra sgt.

0 comments: