Tidak ada arang batu yang menjadi intan tanpa melalui ujian dan dugaan. Hidup yang melalui kesukaran dan dugaan adalah untuk menjadikan kita lebih kuat dan lebih memahami orang lain. Cuma hati yang pernah dilapah yang boleh merasa besarnya erti kasih dan sayang sesama insan dan hanya hati yang pernah diduga sahaja yang mampu menghargai apa yang telah disuratkan oleh Illahi.

Wednesday, January 14, 2009

assalamualaikum...dh tngah2 mlam ni gatal lak nk post coment kat blog. bukan pe bosan sbnrnyer bile cuti lame2 tp kalo x cuti bersungut lak. mase cuti 4 hari ni pon aku duk umah jer...layan internet, layan blog, friendster n macam2 lglah, kalo bosan jgk aku p la berjulan2 kat umah si napisah, suke kaco die...maklum umah kat depan 2 jer... tp msalahnyer tiap kali aku dtg msti die duk ats katil.hahaha sory napis....tp aku taw die pnat sebenarnyer. 2,3 hri ni aku rjin lak edit blog ni, td bru pas balik umah zeti mntak tlg die ajar edit blog. alhamdulillah, berjaya jgk aku edit blog wpon pening ckit utk aku menyiapkannya...thnks zeti... k lah aku nk sign out dh, nk tido dh esk aku klas pg...huhu malasnyer.... k selamat malam.....

0 comments: