Tidak ada arang batu yang menjadi intan tanpa melalui ujian dan dugaan. Hidup yang melalui kesukaran dan dugaan adalah untuk menjadikan kita lebih kuat dan lebih memahami orang lain. Cuma hati yang pernah dilapah yang boleh merasa besarnya erti kasih dan sayang sesama insan dan hanya hati yang pernah diduga sahaja yang mampu menghargai apa yang telah disuratkan oleh Illahi.

Monday, January 19, 2009

Al Fatihah...

hari ni dh genap 2 bulan arwah pergi, tp aku rse cam die still ade kat cc aku. kadangkala aku teringat mcam arwah msh hdup tp ble aku sedar sbnrnyer arwah dh xde... Allah jer yg taw rindu aku kat die, x pnah pdam prasaan nie wpon zahirnya aku nampak gmbire... biarlah..., aku akan kuatkan hati aku utk mnghadapi dgaan nie sbb aku taw msh ramai org disekeliling aku yg nk aku gmbire... aku nk jd seceria dlu, nk gurau n gelak2 ngan kwan2 aku cam dulu... tp kdang2 aku x mampu mnipu prasaan nie. Ya Allah kuatkan lah hati aku... Al Fatihah utk arwah Mohd Badrul Ihsan.... dirimu akan sntiase dalam ingatan...

0 comments: